Beste leden,

Zoals veel leden al gehoord hebben op de verkorte jaarvergadering, heeft ons afdelingsbestuur per direct behoefte aan ondersteuning bij de administratie en bij het voorzitten, netwerken en pr-activiteiten.

We willen zoeken naar mogelijkheden om dit probleem op te lossen.

Wanneer: maandagavond 14 november 2022

Wat: crisisoverleg over de afdelings-bestuur-situatie

Waar: in museum Klok en Peel

Tijd: van 20 tot ongeveer 21.30 uur

Gelukkig hebben er al mensen kenbaar gemaakt dat ze mee willen denken.

Wil iedereen die op die avond al ideeën had aangegeven, in ieder geval aanwezig zijn.

Ook de leden die graag naar activiteiten van onze afdeling toe komen, willen we vragen aanwezig te zijn.

Onze kerngroepen: zijn op dit moment goud waard voor onze vereniging! Daarom hebben we ook graag de kerngroepleden van alle kerngroepen erbij.

Er zijn een aantal die gedaan moeten worden:

• Ons info-blad helpen maken 6x per jaar

• Onze mails dagelijks checken en doorsturen

• Contact onderhouden met de kerngroepen

• Contact onderhouden met externen zoals de gemeente Asten en Someren en andere groen-verenigingen om ons heen

• Nieuwsflitsen en kopij regelen en maken

• Mee helpen met de sociale media

• PR; info. over activiteiten en contacten met de media

Zie jij een taak hier staan die jij (tijdelijk) zou kunnen doen, maak dat dan kenbaar. Dit kan natuurlijk ook met meerdere personen. Dan heb je steun aan elkaar en feedback.

We bespreken dan of je iets eenmalig of toch wat vaker kunt/wil doen.

Ken je iemand waarvan je denkt: misschien is deze taak iets voor die persoon, geef dan de naam door aan mij, zodat we contact kunnen opnemen. Natuurlijk zullen we dit met respect voor die persoon gaan aanpakken.

Heb je een talent dat je wilt inzetten voor onze afdeling, en dat hierboven niet bij staat, maak ook dat kenbaar.

Zeker met het oog op ons komende 50-jarig bestaan, is het echt nodig dat we samen de afdeling draaiende houden.

Beste mensen, ik reken op jullie medewerking, hoe klein ook.

Het zijn de kleine dingen die het doen….

Reageren kan naar: Famke Weertsweertsfamke(at)gmail.comof bel mij 06-48305079

We zullen samen het voortbestaan van onze afdeling gaan vormgeven.

We verwachten een grote opkomst.

We zullen samen het voortbestaan van onze afdeling gaan vormgeven.

We verwachten een grote opkomst.

Famke Weerts, Interim-voorzitter afdeling Groei en Bloei Asten Someren